Google Adwords

Google Adwords – a jó, a rossz, a kihagyhatatlan

A szponzorált linkek szolgáltatója a Google kereső zászlóshajója, mely a cég nyereségességének záloga (2009-ben 22 Mrd dollárt is meghaladó bevétel..)Az optimálisan összeállított szállodai online marketing mix egyik alapköve.

5 részes sorozatunkban szeretnék bepillantást nyújtani a szállodai marketinggel foglalkozó kollégáknak a Google Adwords kulcsszó alapú hirdetési rendszerének alapjairól.

Érdemes figyelemmel követnie a sorozatot akkor is, ha szeretné külső szolgáltatóval végezni a kampányok lebonyolítását, hiszen minél szélesebb körűek az ismeretei, annál jobban tudja kontrollálni a külsős szakembert, és ezzel gyakran komoly “költségmegtakarítások” érhetőek el.

Miben is rejlik a rendszer sikere?

Egyfelől a kiemelkedően piacrészesedést magáénak tudó keresőmotornak, másfelől annak a kifinomult rendszernek, mely lehetővé teszi, hogy a keresési lekérdezéshez leginkább illeszkedő hirdetés jelenjen meg a látogatónak.

A rendszer hosszú távú sikere pedig azon múlik, hogy a mind a kereső, mind a rendszerben hirdetők nyertes-nyertes pozícióból jönnek ki a tranzakció során, hiszen a kereső megtalálja a keresett terméket vagy szolgáltatást, a hirdető pedig valós érdeklődőre költi marketing erőforrásit.

Egy szolgáltatás iránt érdeklődő webes látogató a keresés során nyitott, befogadó állapotban van, így sokkal könnyebb megtalálni a jól célzott marketingüzenettel.

A rendszer első látásra egyszerű, de a magasabb szintű használat alapos ismereteket igényel.

Ha most ismerkedik a rendszerrel blogunkban hasznos fogódzókat talál az első lépésekhez..

Ha már régebb óta foglalkozik az Adwords-szel, akkor is jó helyen lesz blogunk az RSS olvasójában, hiszen igyekszünk ismereteit rendszeresen szállodaspecifikus tippekkel gazdagítani.

Iratkozzon fel blogértesítőnkre, ne maradjon le semmiről!